Депутатські кошти
Дата: 20.02.2025 09:43
Кількість переглядів: 197
Програма сприяння виконанню повноважень депутатами Житомирської районної ради на 2025 рік
До клопотання депутати долучають необхідні підтверджуючі документи.
Незалежно від цілі спрямування коштів:
- заява громадянина на ім’я депутата (оригінал);
- копія паспорта заявника (1, 2 сторінка та сторінка про місце реєстрації місця проживання) або ID–картка з довідкою про внесення відомостей до єдиного державного демографічного реєстру;
- копія ідентифікаційного номера заявника (крім осіб, які мають відмітку в паспорті про відмову від прийняття такого номера);
- копія довідки про взяття на облік як внутрішньо переміщеної особи (для зазначеної категорії осіб);
- згода заявника на обробку його персональних даних та/або персональних даних неповнолітніх дітей (відповідно до звернення);
- довідка про відкриття рахунку в установі банку.
В залежності від цілі спрямування коштів:
- акт обстеження матеріально-побутових умов заявника (у разі, якщо допомога надається у зв’язку зі скрутним матеріальним становищем);
- документ, який підтверджує встановлений соціальний статус заявника (посвідчення особи з інвалідністю, посвідчення учасника бойових дій, посвідчення учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС тощо);
- звернення установ та організацій, кошториси, рахунки, накладні, акти виконаних робіт тощо.
Грошова допомога на лікування чи проходження реабілітації надається на підставі документів, які підтверджують лікування особи, а саме:
- довідка медичного закладу про стан здоров’я, виписка з медичної картки/виписка щодо проведення стаціонарного лікування, направлення на стаціонарне лікування тощо;
- паспорт реабілітації тощо;
- копія свідоцтва про народження (якщо допомога надається для лікування дитини).
Особам, яким виповнилося 80 років і більше, та особам з інвалідністю І групи документи, які підтверджують лікування, можуть не надаватися.
Грошова допомога внаслідок виникнення складних або надзвичайних життєвих обставин надається на підставі документів, що підтверджують таку ситуацію, зокрема:
- довідка про доходи всіх членів сім’ї за останні три місяці, що передують зверненню;
- довідка/акт відповідного органу в разі нещасних випадків чи стихійних лих (пожежа, повінь тощо), в якому може бути зазначена сума збитків або майнової шкоди;
- акт обстеження пошкодженого житла, внаслідок надзвичайної ситуації воєнного характеру, спричиненої збройною агресією російської федерації, що надаються управленням житлового господарства територіальних громад (у разі руйнації житлового будинку, приміщення установи чи організації).