Розпорядження №25-ОД «Про виділення коштів на виконання депутатських повноважень»
Скликання: | 8 скликання |
Сесія: | Розпорядження з основної діяльності за 2025 рік |
Тип документу: | Розпорядження |
Дата: | 01.05.2025 |
Номер документу: | 25-ОД |
Назва документу: | Про виділення коштів на виконання депутатських повноважень |
Прикріплені файли: |
|
УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА РАЙОННА РАДА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
голови районної ради
від «01» травня 2025 р. № 25-ОД
Про виділення коштів на
виконання депутатських
повноважень
Розглянувши клопотання депутатів Житомирської районної ради, керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад» та відповідно до Програми сприяння виконанню повноважень депутатами Житомирської районної ради на 2025 рік, затвердженої рішенням районної ради 8 скликання від 14.02.2025 р. № 453, та рішення районної ради 8 скликання від 26.02.2025 р. № 495 «Про внесення змін до районного бюджету Житомирського району на 2025 рік», з метою сприяння виконанню депутатами районної ради своїх повноважень та зобов’язань перед виборцями:
1. Об’єднати квоти коштів за клопотаннями депутатів та виплатити адресні цільові матеріальні допомоги громадянам Житомирського району за поданими заявами та пакетами документів до депутатів районної ради, а саме:
1.1. Бурчу Олександру Івановичу на лікування неповнолітньої дитини Бурч Каріни Олександрівни в сумі 60000,00 грн. (шістдесят тисяч гривень 00 коп.), у т.ч.:
- за клопотанням депутата Долганової Л.В. в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Іванкевича М.Л. в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Ніколайчука О.Л. в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Петренко Ю.Б. в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Пилипчука О.І. в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Радушинського Д.В. в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Сарна А.В. в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Сіроватського М.Я. в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Фагоцист Л.З. в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Ясюнецького О.О. в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.).
1.2. Казанкіній Яні Іванівні внаслідок виникнення складних надзвичайних життєвих обставин в сумі 70000,00 грн. (сімдесят тисяч гривень 00 коп.), у т.ч.:
- за клопотанням депутата Палія В.М. в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Блощинського О.С. в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Жилінського М.І. в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Мущицької Ю.І. в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Оверкович Г.В. в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Петренко Ю.Б. в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Поліщука В.Ю. в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Радушинського Д.В. в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Свірського В.П. в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Слобожан Ю.М. в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.).
1.3. Яремчук Ірині Вікторівні на лікування в сумі 17000,00 грн. (сімнадцять тисяч гривень 00 коп.), у т.ч.:
- за клопотанням депутата Ніколайчука О.Л. в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Лазар Т.П. в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Мальцевої Ю.С. в сумі 2000,00 грн. (дві тисячі гривень 00 коп.).
2. Начальнику фінансово-господарського відділу – головному бухгалтеру виконавчого апарату районної ради провести відповідні виплати на загальну суму 147000,00 грн. (сто сорок сім тисяч гривень 00 коп.) із загального фонду по КПКВК 3242 «Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення», КЕКВ 2730 «Інші виплати населенню».
3. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
Заступник голови районної ради В. ПАЛІЙ