Розпорядження №20-ОД «Про виділення коштів на виконання депутатських повноважень»
Скликання: | 8 скликання |
Сесія: | Розпорядження з основної діяльності за 2025 рік |
Тип документу: | Розпорядження |
Дата: | 11.04.2025 |
Номер документу: | 20-ОД |
Назва документу: | Про виділення коштів на виконання депутатських повноважень |
Прикріплені файли: |
|
УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА РАЙОННА РАДА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
голови районної ради
від «11» квітня 2025 р. № 20-ОД
Про виділення коштів на
виконання депутатських
повноважень
Розглянувши клопотання депутатів Житомирської районної ради, керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад» та відповідно до Програми сприяння виконанню повноважень депутатами Житомирської районної ради на 2025 рік, затвердженої рішенням районної ради 8 скликання від 14.02.2025 р. № 453, та рішення районної ради 8 скликання від 26.02.2025 р. № 495 «Про внесення змін до районного бюджету Житомирського району на 2025 рік», з метою сприяння виконанню депутатами районної ради своїх повноважень та зобов’язань перед виборцями:
1. Об’єднати квоти коштів за клопотаннями депутатів та виплатити адресні цільові матеріальні допомоги громадянам Житомирського району за поданими заявами та пакетом документів до депутатів районної ради, а саме:
1.1. Бондар Лідії Іванівні у зв’язку з складними життєвими обставинами внаслідок військових дій в сумі 8000,00 грн. (вісім тисяч гривень 00 коп.), у т.ч.:
- за клопотанням депутата Слобожан Ю.М. в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Поліщука В.Ю. в сумі 3000,00 грн. (три тисячі гривень 00 коп.).
1.2. Вітвіцькій Світлані Андріївні на лікування в сумі 15000,00 грн. (п’ятнадцять тисяч гривень 00 коп.), у т.ч.:
- за клопотанням депутата Ніколайчука О.Л. в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Мальцевої Ю.С. в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.).
1.3. Горобець Анастасії Володимирівні у зв’язку з скрутним матеріальним становищем в сумі 44000,00 грн. (сорок чотири тисячі гривень 00 коп.), у т.ч.:
- за клопотанням депутата Волкова Т.О. в сумі 30000,00 грн. (тридцять тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Уткіної А.П. в сумі 7000,00 грн. (сім тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Фещука М.А. в сумі 7000,00 грн. (сім тисяч гривень 00 коп.).
1.4. Маєвській Антоніні Петрівні на лікування в сумі 40000,00 грн. (сорок тисяч гривень 00 коп.), у т.ч.:
- за клопотанням депутата Волинець Н.І. в сумі 30000,00 грн. (тридцять тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Дяченка В.В. в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Савченка В.Й. в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.).
1.5. Олійник Валентині Сергіївні у зв’язку з складними життєвими обставинами внаслідок військових дій в сумі 8000,00 грн. (вісім тисяч гривень 00 коп.), у т.ч.:
- за клопотанням депутата Яроша В.О. в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Оверкович Г.В. в сумі 3000,00 грн. (три тисячі гривень 00 коп.).
1.6. Олійник Тетяні Ігорівні у зв’язку з складними життєвими обставинами внаслідок військових дій в сумі 8000,00 грн. (вісім тисяч гривень 00 коп.), у т.ч.:
- за клопотанням депутата Слобожан Ю.М. в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Поліщука В.Ю. в сумі 3000,00 грн. (три тисячі гривень 00 коп.).
1.7. Сівку Віталію Вікторовичу на лікування неповнолітньої дитини Сівко Зоряни Віталіївни в сумі 28000,00 грн. (двадцять вісім тисяч гривень 00 коп.), у т.ч.:
- за клопотанням депутата Ніколайчука О.Л. в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Лазар Т.П. в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Поліщука В.Ю. в сумі 3000,00 грн. (три тисячі гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Радушинського Д.В. в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Яроша В.О. в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.).
1.8. Сіліну Василю Володимировичу на лікування в сумі 15000,00 грн. (п’ятнадцять тисяч гривень 00 коп.), у т.ч.:
- за клопотанням депутата Ніколайчука О.Л. в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Мальцевої Ю.С. в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Оверкович Г.В. в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.).
1.9. Тальку Юрію Анатолійовичу на лікування в сумі 25000,00 грн. (двадцять п’ять тисяч гривень 00 коп.), у т.ч.:
- за клопотанням депутата Дяченка В.В. в сумі 15000,00 грн. (п’ятнадцять тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Петренко Ю.Б. в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.).
1.10. Ткачук Ніні Анатоліївні у зв’язку з складними життєвими обставинами внаслідок військових дій в сумі 8000,00 грн. (вісім тисяч гривень 00 коп.), у т.ч.:
- за клопотанням депутата Яроша В.О. в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.);
- за клопотанням депутата Оверкович Г.В. в сумі 3000,00 грн. (три тисячі гривень 00 коп.).
2. Начальнику фінансово-господарського відділу – головному бухгалтеру виконавчого апарату районної ради провести відповідні виплати на загальну суму 199000,00 грн. (сто дев’яносто дев’ять тисяч гривень 00 коп.) із загального фонду по КПКВК 3242 «Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення», КЕКВ 2730 «Інші виплати населенню».
3. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
Заступник голови районної ради В. ПАЛІЙ