Розпорядження №19-ОД «Про виділення коштів на виконання депутатських повноважень»

Кількість переглядів: 15
Скликання: 8 скликання
Сесія: Розпорядження з основної діяльності за 2025 рік
Тип документу: Розпорядження
Дата: 11.04.2025
Номер документу: 19-ОД
Назва документу: Про виділення коштів на виконання депутатських повноважень
Прикріплені файли:


УКРАЇНА

ЖИТОМИРСЬКА РАЙОННА РАДА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови районної ради 

від «11» квітня 2025 р.                                                                               № 19-ОД

Про виділення коштів на
виконання депутатських
повноважень

 

Розглянувши клопотання депутатів Житомирської районної ради, керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад» та відповідно до Програми сприяння виконанню повноважень депутатами Житомирської районної ради на 2025 рік, затвердженої рішенням районної ради 8 скликання від 14.02.2025 р. № 453, та рішення районної ради 8 скликання від 26.02.2025 р. № 495 «Про внесення змін до районного бюджету Житомирського району на 2025 рік», з метою сприяння виконанню депутатами районної ради своїх повноважень та зобов’язань перед виборцями:

 

1. Виплатити адресні цільові матеріальні допомоги громадянам Житомирського району за поданими заявами та пакетом документів до депутатів районної ради, а саме:

1.1. За клопотаннями депутата Волкова Т.О. в сумі 20000,00 грн. (двадцять тисяч гривень 00 коп.), в т.ч.:

  • Яновській Юлії Володимирівні у зв’язку з скрутним матеріальним становищем в сумі 20000,00 грн. (двадцять тисяч гривень 00 коп.).

1.2. За клопотаннями депутата Долганової Л.В. в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.), в т.ч.:

  • Бабичу Дмитру Валерійовичу на лікування в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.);
  • Петричуку В'ячеславу Миколайовичу на лікування в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.).

1.3. За клопотаннями депутата Жилінського М.І. в сумі 38000,00 грн. (тридцять вісім тисяч гривень 00 коп.), в т.ч.:

  • Кривоносовій Валентині Павлівні на лікування в сумі 18000,00 грн. (вісімнадцять тисяч гривень 00 коп.);
  • Медведю Руслану Миколайовичу на лікування в сумі 20000,00 грн. (двадцять тисяч гривень 00 коп.).

1.4. За клопотаннями депутата Мальцевої Ю.С. в сумі 18000,00 грн. (вісімнадцять тисяч гривень 00 коп.), в т.ч.:

  • Лепетану Олегу Васильовичу на лікування в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.);
  • Сушку Сергію Степановичу на лікування в сумі 3000,00 грн. (три тисячі гривень 00 коп.);
  • Перфільєвій Галині Володимирівні на лікування в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.).

1.5. За клопотаннями депутата Міщенка О.В. в сумі 60000,00 грн. (шістдесят тисяч гривень 00 коп.), в т.ч.:

  • Грабовцю Петру Петровичу на лікування в сумі 20000,00 грн. (двадцять тисяч гривень 00 коп.);
  • Каверіну Івану Володимировичу на лікування в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.);
  • Кареліну Андрію Миколайовичу на лікування в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.);
  • Костяновій Світлані Юріївні на лікування в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.);
  • Севрук Тетяні Петрівні на лікування в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.);
  • Черноштану Євгену Олександровичу на лікування та реабілітацію в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.).

1.6. За клопотаннями депутата Мущицької Ю.І. в сумі 20000,00 грн. (двадцять тисяч гривень 00 коп.), в т.ч.:

  • Алексеєнко Ірині Анатоліївні на лікування в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.);
  • Голяченко Вадиму Миколайовичу на лікування в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.);
  • Шаці Людмилі Петрівні на лікування в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.);

1.7. За клопотаннями депутата Ніколайчука О.Л. в сумі 9000,00 грн. (дев’ять тисяч гривень 00 коп.), в т.ч.:

  • Колесніченко Валентині Антонівні на лікування в сумі 3000,00 грн. (три тисячі гривень 00 коп.);
  • Нетикші Миколі Володимировичу на лікування в сумі 3000,00 грн. (три тисячі гривень 00 коп.);
  • Скородєд Тетяні Петрівні на лікування в сумі 3000,00 грн. (три тисячі гривень 00 коп.).

1.8. За клопотаннями депутата Петренко Ю.Б. в сумі 30000,00 грн. (тридцять тисяч гривень 00 коп.), в т.ч.:

  • Бортохову Олександру Миколайовичу на лікування в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.);
  • Добровольській Вірі Петрівні на лікування в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.);
  • Мальцевому Валерію Валентиновичу на лікування в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.).

1.9. За клопотаннями депутата Пилипчука О.І. в сумі 40000,00 грн. (сорок тисяч гривень 00 коп.), в т.ч.:

  • Бахуринській Людмилі Дмитрівні на лікування неповнолітньої дитини Бахуринського Іллі Вадимовича в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.);
  • Мельнику Петру Івановичу на лікування неповнолітньої дитини Мельник Марії Петрівни в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.);
  • Опанащук Лесі Миколаївні на лікування неповнолітньої дитини Григорчук Богдани Василівни в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.);
  • Яровій Тетяні Валеріївні на лікування неповнолітньої дитини Ярової Євгенії Сергіївни в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.).

1.10. За клопотаннями депутата Поліщука В.Ю. в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.), в т.ч.:

  • Ратушній Людмилі Олександрівні на лікування в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.).

1.11. За клопотаннями депутата Савченка В.Й. в сумі 3000,00 грн. (три тисячі гривень 00 коп.), в т.ч.:

  • Радзюку Віктору Борисовичу на лікування в сумі 3000,00 грн. (три тисячі гривень 00 коп.).

1.12. За клопотаннями депутата Фагоцист Л.З. в сумі 30000,00 грн. (тридцять тисяч гривень 00 коп.), в т.ч.:

  • Варченко Галині Олександрівні на лікування в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.);
  • Чаплінській Надії Іванівні на лікування в сумі 20000,00 грн. (двадцять тисяч гривень 00 коп.).

2. Начальнику фінансово-господарського відділу – головному бухгалтеру виконавчого апарату районної ради провести відповідні виплати на загальну суму 283000,00 грн. (двісті вісімдесят три тисячі гривень 00 коп.) із загального фонду по КПКВК 3242 «Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення», КЕКВ 2730 «Інші виплати населенню».

3. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

Заступник голови районної ради                                          В. ПАЛІЙ


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь