Розпорядження №19-ОД «Про виділення коштів на виконання депутатських повноважень»
Скликання: | 8 скликання |
Сесія: | Розпорядження з основної діяльності за 2025 рік |
Тип документу: | Розпорядження |
Дата: | 11.04.2025 |
Номер документу: | 19-ОД |
Назва документу: | Про виділення коштів на виконання депутатських повноважень |
Прикріплені файли: |
|
УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА РАЙОННА РАДА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
голови районної ради
від «11» квітня 2025 р. № 19-ОД
Про виділення коштів на
виконання депутатських
повноважень
Розглянувши клопотання депутатів Житомирської районної ради, керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад» та відповідно до Програми сприяння виконанню повноважень депутатами Житомирської районної ради на 2025 рік, затвердженої рішенням районної ради 8 скликання від 14.02.2025 р. № 453, та рішення районної ради 8 скликання від 26.02.2025 р. № 495 «Про внесення змін до районного бюджету Житомирського району на 2025 рік», з метою сприяння виконанню депутатами районної ради своїх повноважень та зобов’язань перед виборцями:
1. Виплатити адресні цільові матеріальні допомоги громадянам Житомирського району за поданими заявами та пакетом документів до депутатів районної ради, а саме:
1.1. За клопотаннями депутата Волкова Т.О. в сумі 20000,00 грн. (двадцять тисяч гривень 00 коп.), в т.ч.:
- Яновській Юлії Володимирівні у зв’язку з скрутним матеріальним становищем в сумі 20000,00 грн. (двадцять тисяч гривень 00 коп.).
1.2. За клопотаннями депутата Долганової Л.В. в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.), в т.ч.:
- Бабичу Дмитру Валерійовичу на лікування в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.);
- Петричуку В'ячеславу Миколайовичу на лікування в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.).
1.3. За клопотаннями депутата Жилінського М.І. в сумі 38000,00 грн. (тридцять вісім тисяч гривень 00 коп.), в т.ч.:
- Кривоносовій Валентині Павлівні на лікування в сумі 18000,00 грн. (вісімнадцять тисяч гривень 00 коп.);
- Медведю Руслану Миколайовичу на лікування в сумі 20000,00 грн. (двадцять тисяч гривень 00 коп.).
1.4. За клопотаннями депутата Мальцевої Ю.С. в сумі 18000,00 грн. (вісімнадцять тисяч гривень 00 коп.), в т.ч.:
- Лепетану Олегу Васильовичу на лікування в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.);
- Сушку Сергію Степановичу на лікування в сумі 3000,00 грн. (три тисячі гривень 00 коп.);
- Перфільєвій Галині Володимирівні на лікування в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.).
1.5. За клопотаннями депутата Міщенка О.В. в сумі 60000,00 грн. (шістдесят тисяч гривень 00 коп.), в т.ч.:
- Грабовцю Петру Петровичу на лікування в сумі 20000,00 грн. (двадцять тисяч гривень 00 коп.);
- Каверіну Івану Володимировичу на лікування в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.);
- Кареліну Андрію Миколайовичу на лікування в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.);
- Костяновій Світлані Юріївні на лікування в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.);
- Севрук Тетяні Петрівні на лікування в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.);
- Черноштану Євгену Олександровичу на лікування та реабілітацію в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.).
1.6. За клопотаннями депутата Мущицької Ю.І. в сумі 20000,00 грн. (двадцять тисяч гривень 00 коп.), в т.ч.:
- Алексеєнко Ірині Анатоліївні на лікування в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.);
- Голяченко Вадиму Миколайовичу на лікування в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.);
- Шаці Людмилі Петрівні на лікування в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.);
1.7. За клопотаннями депутата Ніколайчука О.Л. в сумі 9000,00 грн. (дев’ять тисяч гривень 00 коп.), в т.ч.:
- Колесніченко Валентині Антонівні на лікування в сумі 3000,00 грн. (три тисячі гривень 00 коп.);
- Нетикші Миколі Володимировичу на лікування в сумі 3000,00 грн. (три тисячі гривень 00 коп.);
- Скородєд Тетяні Петрівні на лікування в сумі 3000,00 грн. (три тисячі гривень 00 коп.).
1.8. За клопотаннями депутата Петренко Ю.Б. в сумі 30000,00 грн. (тридцять тисяч гривень 00 коп.), в т.ч.:
- Бортохову Олександру Миколайовичу на лікування в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.);
- Добровольській Вірі Петрівні на лікування в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.);
- Мальцевому Валерію Валентиновичу на лікування в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.).
1.9. За клопотаннями депутата Пилипчука О.І. в сумі 40000,00 грн. (сорок тисяч гривень 00 коп.), в т.ч.:
- Бахуринській Людмилі Дмитрівні на лікування неповнолітньої дитини Бахуринського Іллі Вадимовича в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.);
- Мельнику Петру Івановичу на лікування неповнолітньої дитини Мельник Марії Петрівни в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.);
- Опанащук Лесі Миколаївні на лікування неповнолітньої дитини Григорчук Богдани Василівни в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.);
- Яровій Тетяні Валеріївні на лікування неповнолітньої дитини Ярової Євгенії Сергіївни в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.).
1.10. За клопотаннями депутата Поліщука В.Ю. в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.), в т.ч.:
- Ратушній Людмилі Олександрівні на лікування в сумі 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.).
1.11. За клопотаннями депутата Савченка В.Й. в сумі 3000,00 грн. (три тисячі гривень 00 коп.), в т.ч.:
- Радзюку Віктору Борисовичу на лікування в сумі 3000,00 грн. (три тисячі гривень 00 коп.).
1.12. За клопотаннями депутата Фагоцист Л.З. в сумі 30000,00 грн. (тридцять тисяч гривень 00 коп.), в т.ч.:
- Варченко Галині Олександрівні на лікування в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.);
- Чаплінській Надії Іванівні на лікування в сумі 20000,00 грн. (двадцять тисяч гривень 00 коп.).
2. Начальнику фінансово-господарського відділу – головному бухгалтеру виконавчого апарату районної ради провести відповідні виплати на загальну суму 283000,00 грн. (двісті вісімдесят три тисячі гривень 00 коп.) із загального фонду по КПКВК 3242 «Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення», КЕКВ 2730 «Інші виплати населенню».
3. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
Заступник голови районної ради В. ПАЛІЙ