Рішення №937 «Про звіт директора комунальної установи «Трудовий архів» Житомирської районної ради Кліменка В.М.»
Скликання: | 7 скликання |
Сесія: | 28 сесія |
Тип документу: | Рішення |
Дата: | 29.11.2019 |
Номер документу: | 937 |
Назва документу: | Про звіт директора комунальної установи «Трудовий архів» Житомирської районної ради Кліменка В.М. |
Прикріплені файли: |
|
УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА РАЙОННА РАДА
РІШЕННЯ № 937
(двадцять восьма сесія сьомого скликання)
від «29» листопада 2019 року
Про звіт директора комунальної
установи «Трудовий архів»
Житомирської районної ради
Кліменка В.М.
Заслухавши звіт директора комунальної установи «Трудовий архів» Житомирської районної ради Кліменка В.М. про роботу установи, її фінансово-господарську діяльність та діяльність директора, керуючись ст. ст. 43, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійних комісій з гуманітарних питань, охорони здоров’я та соціального захисту населення від 20.11. 2019 р. та з питань бюджету і комунальної власності від 26.11.2019 р., районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Звіт директора комунальної установи «Трудовий архів» Житомирської районної ради Кліменка В.М. про роботу установи, її фінансово-господарську діяльність та діяльність директора узяти до відома (додається).
2. Комунальній установі «Трудовий архів» Житомирської районної ради продовжувати здійснювати централізоване тимчасове зберігання архівних документів, ведення їх обліку та використання відомостей, що в них містяться.
3. Директору комунальної установи «Трудовий архів» Житомирської районної ради Кліменку В.М. забезпечити дотримання законодавства про Національний архівний фонд та архівні установи, положень і порядків щодо приймання, збереження і використання архівних документів; належне матеріально-технічне забезпечення установи.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з гуманітарних питань, охорони здоров’я та соціального захисту населення та заступника голови районної ради В.М.Стаха.
Голова районної ради С.КРУТІЙ