Шановні відвідувачі!

 

 

Крутій

 

 

 

 

 

Вітаємо вас на офіційному веб-сайті Житомирської районної ради.

Даний сайт було розроблено з метою доступу до публічної інформації

про районну раду та її роботу.

Тут ви зможете ознайомитись із структурою ради, її керівництвом, депутатами, а також роботою постійних комісій і сесій, проектами, які виносяться на їх розгляд, прийнятими рішеннями та

іншою офіційною і, сподіваємось, корисною для вас інформацією.

 

Шановні громадяни, Житомирська районна рада в умовах карантину продовжує приймати звернення від юридичних та фізичних осіб через електронні засоби комунікацій. Працівниками виконавчого апарату ради через електронну пошту, соціальні мережі, телефонами надаються роз'яснення і консультації з питань діяльності ради і її органів, а також щодо ситуації в районі в умовах карантину, надаються консультації у рамках надання первинної правової допомоги. Здійснюється опрацювання документів, виконання звернень, пропозицій юридичних осіб та громадян, підготовка відповідей на такі звернення.
На період карантину Житомирська районна рада працює у дистанційному режимі. Консультації надаються та звернення, скарги, пропозиції, запитання від юридичних і фізичних осіб приймаються електронною поштою на електронні адреси:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
а також за телефонами:
0412 42 47 12, 0412 42 47 18, 0412 42 47 16, 0412 42 47 13.
Доступ до адміністративної будівлі Житомирської районної ради тимчасово обмежено.
Просимо вибачити за тимчасові незручності, спричинені обставинами, незалежними від нас.

 

  

Останні новини

Роз’яснення щодо підготовки проектів рішень органів місцевого самоврядування, якими затверджуються положення про порядок проведення конкурсного відбору підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги

Відповідно до пункту 55 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування» до повноважень органів місцевого самоврядування належить визначення на конкурсних засадах юридичних осіб, які здійснюють у межах певної території населених пунктів збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами.
Правилами надання послуг з поводження з побутовими відходами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 № 1070 (далі – Правила) визначений механізм надання суб'єктами господарювання незалежно від форми їх власності послуг з поводження з побутовими відходами у містах, селищах і селах.
Згідно із пунктом 3 Правил послуги з поводження з побутовими відходами надаються суб'єктом господарювання, визначеним органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах в установленому законодавством порядку виконавцем послуг з вивезення побутових відходів.
Так, статтею 35-1 Закону України «Про відходи» визначено, що орган місцевого самоврядування визначає виконавця послуг з вивезення побутових відходів на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Порядок проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 № 1173 (далі – Порядок).
Порядком визначена процедура підготовки та проведення конкурсу з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на певній території населеного пункту.
Також, у пункті 4 Порядку зазначено, що підготовка та проведення конкурсу забезпечується виконавчим органом сільської, селищної, міської ради.
Отже, міські, селищні, сільські ради є організаторами конкурсу та на конкурсних засадах повинні визначати виконавця послуг з поводження з побутовими відходами у межах певної території населеного пункту з дотриманням процедури, визначеної Порядком.
Таким чином, у разі, якщо проекти рішень органів місцевого самоврядування, якими передбачається затвердити положення про порядок проведення конкурсного відбору підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги з поводження з побутовими відходами будуть розроблені у повній відповідності з Порядком та не містимуть будь-яких інших норм регуляторного характеру, такі проекти можуть не мати ознак регуляторного акта.
Разом з тим, визначення регуляторності того чи іншого документа можливе лише після здійснення його всебічного аналізу на предмет встановлення, визначення, змінення чи скасування ним норм права, виявлення сфери застосування; визначення спрямування документа або окремих його положень на правове регулювання господарських відносин, а також адміністративних відносин між регуляторними органами або іншими органами державної влади та суб'єктами господарювання.
За інформацією Державної регуляторної служби України

http://www.drs.gov.ua/press-room/roz-yasnennya-shhodo-pidgotovky-proektiv-rishen-organiv-mistsevogo-samovryaduvannya-yakymy-zatverdzhuyutsya-polozhennya-pro-poryadok-provedennya-konkursnogo-vidboru-pidpryyemstv-ustanov-ta-organizatsi/

Рекомендації щодо підготовки проектів рішень органів місцевого самоврядування про встановлення місцевих податків та зборів

Відповідно до вимог статті 10 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) місцеві ради обов'язково установлюють єдиний податок та податок на майно (в частині транспортного податку та плати за землю, крім земельного податку за лісові землі), а також в межах повноважень, визначених ПКУ, вирішують питання відповідно до вимог цього Кодексу щодо встановлення податку на майно (в частині податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки) та встановлення збору за місця для паркування транспортних засобів, туристичного збору та земельного податку за лісові землі.
Відповідно до вимог пункту 10.4 статті 10 ПКУ, установлення місцевих податків та зборів, не передбачених ПКУ, забороняється.
Сільські, селищні, міські ради та ради об'єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, в межах своїх повноважень приймають рішення про встановлення місцевих податків та зборів (п. 12.3 ст.12 ПКУ).
Встановлення місцевих податків та зборів здійснюється у порядку, визначеному ПКУ.
Водночас за результатами аналізу проектів регуляторних актів про встановлення місцевих податків та зборів, що надходять до Державної регуляторної служби України, встановлено, що проекти рішень не у повній мірі узгоджуються із вимогами ПКУ.
Отже, рекомендуємо під час підготовки проектів рішень про встановлення місцевих податків та зборів:
• визначати усі обов'язкові елементи, визначені статтею 7 ПКУ з дотриманням критеріїв, встановлених розділом XII ПКУ для відповідного місцевого податку чи збору (пп. 12.3.2 п. 12.3 ст. 12 ПКУ);
• не встановлювати індивідуальні пільгові ставки місцевих податків та зборів для окремих юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців і фізичних осіб або звільняти їх від сплати таких податків та зборів (пп. 12.3.7 п. 12.3 ст. 12 ПКУ);
• встановлювати фіксовані ставки єдиного податку для фізичних осіб – підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць (п. 293.2 ст. 293 ПКУ);
• звернути увагу на те, що ставки для платників єдиного податку третьої та четвертої груп встановлені нормами ПКУ і не потребують додаткового врегулювання рішеннями місцевих рад (ст. 293 ПКУ);
• дотримуватися вимог підпункту 266.2.2 пункту 266.2 статті 266 ПКУ в частині об'єктів, що не є об'єктами оподаткування при встановлені ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
• враховувати при встановленні пільг з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки те, що пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, для фізичних осіб визначаються виходячи з їх майнового стану та рівня доходів, а пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об'єктів нежитлової нерухомості, встановлюються залежно від майна, яке є об'єктом оподаткування (пп. 266.4.2 п. 266.4 ст. 266 ПКУ);
• встановлювати ставки земельного податку у межах граничних розмірів, встановлених статтею 274 (для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження) та статтею 277 ПКУ (для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено);
• дотримуватися вимог статті 282 ПКУ, якою визначений перелік пільг щодо сплати земельного податку для юридичних осіб та статті 283 ПКУ, якою визначений перелік земельних ділянок, які не підлягають оподаткуванню земельним податком.
Також звертаємо увагу розробників на необхідності дотримання вимог Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 (із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1151) при розробці проектів регуляторних актів.

За інформацією Державної регуляторної служби України

http://www.drs.gov.ua/press-room/rekomendatsiyi-shhodo-pidgotovky-proektiv-rishen-organiv-mistsevogo-samovryaduvannya-pro-vstanovlennya-mistsevyh-podatkiv-ta-zboriv/

 

23 травня український народ відзначає День Героїв

99425502 10222482456948258 7547955112010842112 oДень Героїв є величним та шанованим святом в Україні, яке встановлене на честь українських вояків - борців за волю України, передусім лицарів Київської Русі, козаків Гетьманської Доби, гайдамаків, опришків, січових стрільців, вояків Армії УНР, ОУН-УПА, а також героїв Небесної сотні та сучасної російсько-української війни.
День Героїв - це день пам'яті всіх українців, що присвятили своє життя боротьбі за свободу та незалежність України, це свято величі духу українських вояків - борців за волю України та є символом незборимості української нації.
Сьогодні ми не повинні зрадити тих, хто зробив мужній крок до самопожертви та безсмертя, ми відповідальні перед ними, перед собою та перед нашими дітьми за долю і майбутнє нашої країни.
Тому у переддень свята голова Житомирської райдержадміністрації Юрій Оханський разом із керуючою справами виконавчого апарату районної ради Тамарою Подорожною поклали квіти до пам'ятної стели воїнам-жителям району, які склали голови у боротьбі за суверенітет та незалежність нашої країни в зоні АТО/ ООС.
Нагадаємо, це – майор Вадим Заброцький, ст. солдат Олексій Шевченко, сержант Андрій Коган, ст. сержант Олександр Книш, сержант Іван Ломачук, ст. солдат Сергій Андрусенко, мол. сержант Олег Черниш, мол. сержант Олександр Шахрай, ст. солдат Володимир Гнатюк, капітан Анатолій Потєхін та ст. солдат Ігор Гончаренко.
Вічна пам'ять і слава Героям, вони не вмирають, а навічно залишаються нашою славою та небесними захисниками України!
Слава Україні!
Героям слава!100603664 10222482457228265 8951812103816085504 o


З Днем Героїв!

  U Hmelnickomu vidznachat Den Geroyiv Ukrayini  PROGRAMA  1 2018 05 23 01 56 2223 травня українці відзначають справді величне й поважне свято – День Героїв. Це свято величі духу українських вояків – борців за волю Цього дня ми вшановуємо пам'ять видатних діячів українського визвольного руху княжої та козацької доби, часів української революції та Другої Світової війни, десятиліть національного спротиву ОУН-УПА та часів відродження української державності.
Славну когорту мільйонів героїв, загиблих у різні часи за соборність та волю України, вже у двадцять першому столітті поповнили Герої Небесної Сотні та тисячі наших земляків, які загинули за час неоголошеної війни на сході України. Обов'язок кожного з нас — завжди пам'ятати про героїв, котрі віддали життя, захищаючи Україну. Завдяки їхній жертовності ми можемо вільно дихати й ступати по рідній землі.
Пам'ятаймо: лише той народ вартий власної держави, який береже пам'ять про своїх синів і дочок, що віддали життя за свободу Вітчизни.
День Героїв – це нагода висловити свою щиру вдячність та пошану тим, хто без вагань поклав своє щире синівське серце до ніг Матері-України, чий героїчний чин став прикладом для майбутніх поколінь.
У цей день хочу висловити щиру вдячність та шану тим, хто без вагань поклав своє життя мир та свободу нашої держави. Бажаю кожному, аби на нашій рідній землі, освяченій кров'ю Героїв, панували мир і злагода. Зичу добра Вам і Вашим родинам, а нашій державі – процвітання, сили і слави!
Слава Україні! Героям слава!
Голова районної ради                      Сергій Крутій.

Ви тут: Головна