Шановні відвідувачі!

 

 

Крутій

 

 

 

 

 

Вітаємо вас на офіційному веб-сайті Житомирської районної ради.

Даний сайт було розроблено з метою доступу до публічної інформації

про районну раду та її роботу.

Тут ви зможете ознайомитись із структурою ради, її керівництвом, депутатами, а також роботою постійних комісій і сесій, проектами, які виносяться на їх розгляд, прийнятими рішеннями та

іншою офіційною і, сподіваємось, корисною для вас інформацією.

 

Шановні громадяни, Житомирська районна рада в умовах карантину продовжує приймати звернення від юридичних та фізичних осіб через електронні засоби комунікацій. Працівниками виконавчого апарату ради через електронну пошту, соціальні мережі, телефонами надаються роз'яснення і консультації з питань діяльності ради і її органів, а також щодо ситуації в районі в умовах карантину, надаються консультації у рамках надання первинної правової допомоги. Здійснюється опрацювання документів, виконання звернень, пропозицій юридичних осіб та громадян, підготовка відповідей на такі звернення.
На період карантину Житомирська районна рада працює у дистанційному режимі. Консультації надаються та звернення, скарги, пропозиції, запитання від юридичних і фізичних осіб приймаються електронною поштою на електронні адреси:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
а також за телефонами:
0412 42 47 12, 0412 42 47 18, 0412 42 47 16, 0412 42 47 13.
Доступ до адміністративної будівлі Житомирської районної ради тимчасово обмежено.
Просимо вибачити за тимчасові незручності, спричинені обставинами, незалежними від нас.

 

  

Останні новини

Дорогі учні! Шановні вчителі та батьки!

1527233130 dzvonikaВітаю вас із чудовим святом – Днем останнього дзвоника! Відзначати завершення навчального року – це добра традиція, сповнена тепла і вдячності. Це свято об’єднує  нас і дарує посмішки, гарний настрій та світлі надії.

Особливо хочу привітати випускників 2020 року! Цей навчальний рік був як ніколи складним для вас та вчителів. Під час пандемії коронавірусної інфекції СOVID-19 ви проявили не абияку дисциплінованість, витримку та продемонстрували, що можете бути успішними, не зважаючи на виклики долі.

Запам’ятайте цей день і  щиро  подякуйте своїм учителям за все, що вони зробили для вас за довгі роки навчання. Нехай школа завжди зігріває ваші серця приємним спогадом про дитинство і юність, місце, де ви знайшли друзів на все життя, вперше пережили радість перемог, відчули мудрість наук, загартували характери і навчилися відповідальності.

Бажаю вам не помилитися у виборі професії та стати гідними громадянами незалежної України!

Хай стануть в нагоді теплі слова батьків і мудрі вчительські поради.

Удачі вам, натхнення, завзяття і творчих  пошуків.

Для школярів сьогоднішній дзвінок – це старт літніх канікул. Тож бажаю учням добре і змістовно відпочити, набратися незабутніх вражень та сил перед початком нового етапу навчання. Впевнений, що, повернувшись восени за шкільні парти, вам буде про що розповісти друзям та вчителям.

Шановні вчителі, дякую вам за самовідданну працю, невтомний творчий пошук, за турботу і знання, які ви віддавали своїм вихованцям. Бажаю нових успіхів, життєвих сил і натхнення!

Тож вітаю усіх із святом останнього дзвоника, з успішним закінченням ще одного шкільного року, який кожному подарував нові знання, нові враження, нові думки і почуття!

Голова районної ради                 Сергій Крутій

 

СИТУАЦІЯ З COVID-19 У ЖИТОМИРСЬКОМУ РАЙОНІ: ДІАГНОСТОВАНО 5 НОВИХ ВИПАДКІВ ХВОРОБИ

4ae1d5a-corona-anons-1024x528-500x400За минулу добу коронавірусну хворобу COVID-19 діагностовано у 20 жителів Житомирської області. Найбільше – 11 випадків зафіксовано у Житомирі. Усього від початку пандемії на Житомирщині вже інфікувалося небезпечним вірусом 693 жителі.

Оперативну інформацію про ситуацію в області із захворюванням на COVID-19 станом на 9 годину 29 травня надали фахівці державної установи «Житомирський обласний лабораторний центр МОЗ України».

Як повідомляють в установі, лабораторно підтверджені випадки захворювання COVID-19 зафіксовано:

м. Житомир – 230, з яких11нових випадків;
Коростенський – 104, з яких 1 новий випадок;
Бердичівський – 103;
Малинський – 38;
Любарський – 40;
Житомирський – 56, з яких 5 нових випадків;
Андрушівський – 24, з яких 1 новий випадок;
Коростишівський – 25;
Новоград-Волинський – 12;
Черняхівський – 11;
Олевський – 7;
Радомишльський – 10;
Ружинський – 6;
Хорошівський – 4;
Баранівський – 4;
Чуднівський – 5, з яких 2 нових випадки;
Романівський – 3;
Овруцький – 2;
Пулинський – 2;
Лугинський – 1;
Народицький – 1;
Попільнянський – 2.
Усього одужало від коронавірусу 413 пацієнти, з яких 21 – впродовж останньої доби. Найбільше випадків одужання зафіксовано у Бердичівському районі – 10.

Водночас не змогли побороти хворобу та від ускладнень, викликаних вірусом, від початку пандемії померло 14 пацієнтів.

Упродовж доби до лабораторного центру надійшло 24 повідомлення про підозру. Фахівцями лабораторії було проведено 198 досліджень, з яких 21 позитивне, у тому числі 20 нових випадків.

Усього з початку пандемії проведено 7 тис. 087 досліджень на захворювання коронавірусом.

ДУ «Житомирський обласний лабораторний центр МОЗ України» працює в умовах надзвичайної ситуації цілодобово. У вогнищах інфекції здійснюється комплекс протиепідемічних заходів, до яких залучені в тому числі фахівці обласного лабораторного центру.

Роз’яснення щодо підготовки проектів рішень органів місцевого самоврядування, якими затверджуються положення про порядок проведення конкурсного відбору підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги

Відповідно до пункту 55 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування» до повноважень органів місцевого самоврядування належить визначення на конкурсних засадах юридичних осіб, які здійснюють у межах певної території населених пунктів збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами.
Правилами надання послуг з поводження з побутовими відходами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 № 1070 (далі – Правила) визначений механізм надання суб'єктами господарювання незалежно від форми їх власності послуг з поводження з побутовими відходами у містах, селищах і селах.
Згідно із пунктом 3 Правил послуги з поводження з побутовими відходами надаються суб'єктом господарювання, визначеним органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах в установленому законодавством порядку виконавцем послуг з вивезення побутових відходів.
Так, статтею 35-1 Закону України «Про відходи» визначено, що орган місцевого самоврядування визначає виконавця послуг з вивезення побутових відходів на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Порядок проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 № 1173 (далі – Порядок).
Порядком визначена процедура підготовки та проведення конкурсу з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на певній території населеного пункту.
Також, у пункті 4 Порядку зазначено, що підготовка та проведення конкурсу забезпечується виконавчим органом сільської, селищної, міської ради.
Отже, міські, селищні, сільські ради є організаторами конкурсу та на конкурсних засадах повинні визначати виконавця послуг з поводження з побутовими відходами у межах певної території населеного пункту з дотриманням процедури, визначеної Порядком.
Таким чином, у разі, якщо проекти рішень органів місцевого самоврядування, якими передбачається затвердити положення про порядок проведення конкурсного відбору підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги з поводження з побутовими відходами будуть розроблені у повній відповідності з Порядком та не містимуть будь-яких інших норм регуляторного характеру, такі проекти можуть не мати ознак регуляторного акта.
Разом з тим, визначення регуляторності того чи іншого документа можливе лише після здійснення його всебічного аналізу на предмет встановлення, визначення, змінення чи скасування ним норм права, виявлення сфери застосування; визначення спрямування документа або окремих його положень на правове регулювання господарських відносин, а також адміністративних відносин між регуляторними органами або іншими органами державної влади та суб'єктами господарювання.
За інформацією Державної регуляторної служби України

http://www.drs.gov.ua/press-room/roz-yasnennya-shhodo-pidgotovky-proektiv-rishen-organiv-mistsevogo-samovryaduvannya-yakymy-zatverdzhuyutsya-polozhennya-pro-poryadok-provedennya-konkursnogo-vidboru-pidpryyemstv-ustanov-ta-organizatsi/

Рекомендації щодо підготовки проектів рішень органів місцевого самоврядування про встановлення місцевих податків та зборів

Відповідно до вимог статті 10 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) місцеві ради обов'язково установлюють єдиний податок та податок на майно (в частині транспортного податку та плати за землю, крім земельного податку за лісові землі), а також в межах повноважень, визначених ПКУ, вирішують питання відповідно до вимог цього Кодексу щодо встановлення податку на майно (в частині податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки) та встановлення збору за місця для паркування транспортних засобів, туристичного збору та земельного податку за лісові землі.
Відповідно до вимог пункту 10.4 статті 10 ПКУ, установлення місцевих податків та зборів, не передбачених ПКУ, забороняється.
Сільські, селищні, міські ради та ради об'єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, в межах своїх повноважень приймають рішення про встановлення місцевих податків та зборів (п. 12.3 ст.12 ПКУ).
Встановлення місцевих податків та зборів здійснюється у порядку, визначеному ПКУ.
Водночас за результатами аналізу проектів регуляторних актів про встановлення місцевих податків та зборів, що надходять до Державної регуляторної служби України, встановлено, що проекти рішень не у повній мірі узгоджуються із вимогами ПКУ.
Отже, рекомендуємо під час підготовки проектів рішень про встановлення місцевих податків та зборів:
• визначати усі обов'язкові елементи, визначені статтею 7 ПКУ з дотриманням критеріїв, встановлених розділом XII ПКУ для відповідного місцевого податку чи збору (пп. 12.3.2 п. 12.3 ст. 12 ПКУ);
• не встановлювати індивідуальні пільгові ставки місцевих податків та зборів для окремих юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців і фізичних осіб або звільняти їх від сплати таких податків та зборів (пп. 12.3.7 п. 12.3 ст. 12 ПКУ);
• встановлювати фіксовані ставки єдиного податку для фізичних осіб – підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць (п. 293.2 ст. 293 ПКУ);
• звернути увагу на те, що ставки для платників єдиного податку третьої та четвертої груп встановлені нормами ПКУ і не потребують додаткового врегулювання рішеннями місцевих рад (ст. 293 ПКУ);
• дотримуватися вимог підпункту 266.2.2 пункту 266.2 статті 266 ПКУ в частині об'єктів, що не є об'єктами оподаткування при встановлені ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
• враховувати при встановленні пільг з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки те, що пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, для фізичних осіб визначаються виходячи з їх майнового стану та рівня доходів, а пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об'єктів нежитлової нерухомості, встановлюються залежно від майна, яке є об'єктом оподаткування (пп. 266.4.2 п. 266.4 ст. 266 ПКУ);
• встановлювати ставки земельного податку у межах граничних розмірів, встановлених статтею 274 (для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження) та статтею 277 ПКУ (для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено);
• дотримуватися вимог статті 282 ПКУ, якою визначений перелік пільг щодо сплати земельного податку для юридичних осіб та статті 283 ПКУ, якою визначений перелік земельних ділянок, які не підлягають оподаткуванню земельним податком.
Також звертаємо увагу розробників на необхідності дотримання вимог Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 (із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1151) при розробці проектів регуляторних актів.

За інформацією Державної регуляторної служби України

http://www.drs.gov.ua/press-room/rekomendatsiyi-shhodo-pidgotovky-proektiv-rishen-organiv-mistsevogo-samovryaduvannya-pro-vstanovlennya-mistsevyh-podatkiv-ta-zboriv/

 

Ви тут: Головна