Виконавчий апарат

Розпорядженням голови районної ради від «22» червня 2020 р. № 25- А внесено зміни до  до Правил внутрішнього трудового розпорядку виконавчого апарату Житомирської районної ради на період карантину у районній раді (тимчасово)  встановлено особливий графік роботи працівників виконавчого апарату районної ради:

- початок роботи у понеділок, вівторок, середа, четвер, п'ятниця - з 8 години;
- кінець робочого дня у понеділок, вівторок, середа, четвер – о 17 годині, у п'ятницю – 15 годині 45 хвилин;
- перерва на обід з 12 години до 12 години 45 хвилин.

 



 

 

Виконавчий апарат районної ради забезпечує здійснення радою повноважень, наданих їй Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими.

Виконавчий апарат районної ради здійснює організаційне, правове, інформаційне, аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності ради, її органів, депутатів, сприяє здійсненню радою взаємодії і зв’язків з територіальними громадами, місцевими органами виконавчої влади, органами та посадовими особами місцевого самоврядування, надає методичну та іншу практичну допомогу селищній та сільським радам району.

Організація роботи виконавчого апарату здійснюється відповідно до Регламенту роботи районної ради VІІ скликання.

П О Л О Ж Е Н Н Я про виконавчий апарат районної ради

Рішення 27 сесії районної ради 7 скликання від 08.10.2019 р. № 932 «Про нову чисельність та структуру виконавчого апарату Житомирської районної ради»

Структура та чисельність виконавчого апарату районної ради

Структура та чисельність виконавчого апарату районної ради (з 01.01.2021 року) 

Штатний розпис за 2017 рік

Штатний розпис на 2018 рік

Штатний розпис на 2019 рік
Штатний розпис на 2019 рік (зі змінами)
Штатний розпис на 2019 рік (Перелік змін №2)

Штатний розпис на 2020 рік
Штатний розпис на 2020 рік (діє з 12 червня 2020 року)  

Перелік змін №1 до штатного розпису на 2020 рік

 

 

Керуючий справами
виконавчого апарату
Житомирської районної ради

Посадова інструкція

 

каб №209
тел. 42-47-12

Відділ з юридичних питань, кадрового забезпечення та комунальної власності
Положення про відділ з юридичних питань, кадрового забезпечення та комунальної власності виконавчого апарату Житомирської районної ради

Начальник відділу

Посадова інструкція

 

 

Головний спеціаліст з питань кадрового забезпечення

Посадова інструкція


каб.206
тел. 42-47-13

Головний спеціаліст з питань комунальної власності

Посадова інструкція


каб. №318
тел. 42-61-08

Організаційний відділ
ПОЛОЖЕННЯ про організаційний відділ виконавчого апарату Житомирської районної ради

Начальник
організаційного відділу


Посадова інструкція


каб.№ 204
тел. 42-47-18
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Головний спеціаліст з питань діяльності постійних комісій,
депутатів ради та інформаційного забезпечення

Посадова інструкція

 

каб.№ 204
тел. 42-47-18

Фінансово - господарський відділ
ПОЛОЖЕННЯ про фінансово-господарський відділ виконавчого апарату Житомирської районної ради

Начальник відділу - Головний бухгалтер

Посадова інструкція


каб. №207
тел.: 42-47-16
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Завідувач господарства

Посадова інструкція

 

Водій
Посадова інструкція
1-а штатна одиниця 
Сторож
Посадова інструкція
8-и штатні одиниці

Двірник
Посадова інструкція

1-а штатна одиниця

Прибиральниця
Посадова інструкція

2-і штатні одиниці
Ви тут: Головна Районна рада Структура Виконавчий апарат