Виконавчий апарат
- Створено: 26 липня 2011
- Останнє оновлення: 17 лютого 2022
Розпорядженням голови районної ради від «22» червня 2020 р. № 25- А внесено зміни до до Правил внутрішнього трудового розпорядку виконавчого апарату Житомирської районної ради на період карантину у районній раді (тимчасово) встановлено особливий графік роботи працівників виконавчого апарату районної ради:
- початок роботи у понеділок, вівторок, середа, четвер, п'ятниця - з 8 години;
- кінець робочого дня у понеділок, вівторок, середа, четвер – о 17 годині, у п'ятницю – 15 годині 45 хвилин;
- перерва на обід з 12 години до 12 години 45 хвилин.
Виконавчий апарат районної ради забезпечує здійснення радою повноважень, наданих їй Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими.
-
Виконавчий апарат районної ради здійснює організаційне, правове, інформаційне, аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності ради, її органів, депутатів, сприяє здійсненню радою взаємодії і зв’язків з територіальними громадами, місцевими органами виконавчої влади, органами та посадовими особами місцевого самоврядування, надає методичну та іншу практичну допомогу селищній та сільським радам району.
-
Організація роботи виконавчого апарату здійснюється відповідно до Регламенту роботи районної ради VІІ скликання.
П О Л О Ж Е Н Н Я про виконавчий апарат районної ради
Структура та чисельність виконавчого апарату районної ради
Структура та чисельність виконавчого апарату районної ради (з 01.01.2021 року)
Штатний розпис на 2019 рік
Штатний розпис на 2019 рік (зі змінами)
Штатний розпис на 2019 рік (Перелік змін №2)Штатний розпис на 2020 рік
Штатний розпис на 2020 рік (діє з 12 червня 2020 року)Перелік змін №1 до штатного розпису на 2020 рік
|
|
Керуючий справами |
ОВЕРКОВИЧ каб №209 |
Відділ з юридичних питань, кадрового забезпечення та комунальної власності |
|
Начальник відділу |
|
Головний спеціаліст з питань кадрового забезпечення |
МІКУЛІНСЬКА каб.206 |
Головний спеціаліст з питань комунальної власності |
ПАНЧЕНКО каб. №207 |
Організаційний відділ |
|
Начальник |
каб.№ 204 |
Головний спеціаліст з питань діяльності постійних комісій, |
ПОЛІЩУК каб.№ 204 |
Фінансово - господарський відділ |
|
Начальник відділу - Головний бухгалтер |
ДОВЖАНИЦЯ
|
Завідувач господарства |
|
Водій Посадова інструкція |
1-а штатна одиниця |
Сторож Посадова інструкція |
8 штатних одиниць |
Двірник |
1-а штатна одиниця |
Прибиральниця |
2-і штатні одиниці |