Земельні відносини

Державна реєстрація земельної ділянки,
державного акта та договору оренди
земельної ділянки

Державна реєстрації земельної ділянки, державного акта та договору оренди земельної ділянки із земель державної та комунальної власності здійснюється управлінням Держкомзему у Житомирському районі (м.Житомир, вул..Лесі Українки, 1, каб.109), 1-й поверх) за місцем розташування земельної ділянки за заявою про державну реєстрацію земельної ділянки та державного акта або договору оренди земельної ділянки протягом 14 календарних днів з дня подання документів:

1) органу, який здійснює розпорядження землями державної або комунальної власності – у разі формування земельної ділянки із земель державної та комунальної власності;

2) набувача права на земельну ділянку;

3) спадкоємця громадянина України, щодо якого прийнято рішення про передачу безоплатно у приватну власність земельної ділянки, прийнятого відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 р. «Про приватизацію земельних ділянок»;

4) власника земельної ділянки або користувач земельної ділянки державної чи комунальної власності – у разі формування земельної ділянки шляхом поділу чи об’єднання раніше сформованих земельних ділянок.

Від імені зазначених у цьому пункті осіб може звернутися уповноважена ними особа, яка має підтвердити повноваження дорученням засвідченим органом місцевого самоврядування або відповідним нотаріусом.

У разі звернення до управлінням Держкомзему у Житомирському районі щодо здійснення державної реєстрації земельної ділянки та державного акта на право власності на земельну ділянку/постійного користування земельною ділянкою або договору оренди земельної ділянки Управління:

  • з використанням автоматизованої системи формує заяву про державну реєстрацію земельної ділянки та державного акта або договору оренди земельної ділянки та надає її заявнику для ознайомлення та підписання;

  • інформує заявника про склад адміністративними послуг та їх вартість, що надаються при здійсненні державної реєстрації земельної ділянки та державного акта на право власності на земельну ділянку/постійного користування земельною ділянкою або договору оренди земельної ділянки із земель державної та комунальної власності, та потребують оплати;

  • здійснює укладення договору на надання послуг із заявником – у разі звернення бюджетної установи або на вимогу юридичної особи.

Заява про державну реєстрацію земельної ділянки та державного акта або договору оренди земельної ділянки подається у випадках державної реєстрації:

1) земельної ділянки та державного акта на право власності на земельну ділянку;

2) земельної ділянки та державного акта на право постійного користування земельною ділянкою;

3) земельної ділянки та договору оренди земельної ділянки із земель державної або комунальної власності;

4) земельної ділянки та документа, що посвідчує право власності/користування земельною ділянкою при поділі чи об’єднанні земельних ділянок;

5) земельної ділянки та документа, що посвідчує право власності/користування земельною ділянкою та державної реєстрації обмеження у використанні земельної ділянки, які існують на момент державної реєстрації земельної ділянки.

До заяви про державну реєстрацію земельної ділянки та державного акта або договору оренди земельної ділянки додаються такі документи:

  1. копія документа, що посвідчує особу, яка набуває земельну ділянку у власність або користування, або власника земельної ділянки, а у разі подання заяви уповноваженою ними особою – також документ, що підтверджує його повноваження діяти від імені таких осіб;

  2. копія реєстраційного номера облікової картки платника податків/ ідентифікаційного номера згідно з Державним реєстром фізичних осіб – платників податків та інших обов’язкових платежів - для фізичної особи, крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття номера та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби, ідентифікаційного коду згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податкового номера – для юридичної особи;

  3. технічна документація із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку з позначкою управління Держкомзему у Житомирському районі про визначення кадастрового номера з рішенням органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про надання або передачу земельної ділянки у власність або надання у користування, у тому числі на умовах оренди – у разі надання у власність або користування земельної ділянки без зміни її цільового призначення відповідно до закону та межі якої встановлені в натурі (на місцевості);

  4. проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки з позначкою управління Держкомзему у Житомирському районі про визначення кадастрового номеру з рішенням органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про надання або передачу земельної ділянки у власність або надання в користування, у тому числі на умовах оренди – у разі надання у власність (користування) земельної ділянки із зміною цільового призначення відповідно до закону та/або межі якої не встановлені в натурі (на місцевості);

  5. технічна документація із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право власності на земельну ділянку, право користування земельною ділянкою, при поділі чи об'єднанні земельних ділянок з позначкою управління Держкомзему у Житомирському районі про визначення кадастрового номера – у разі поділу земельної ділянки або об’єднання кількох земельних ділянок;

  6. цивільно-правовий договір про відчуження земельної ділянки – у разі продажу земельної ділянки із земель державної та комунальної власності;

  7. договір оренди земельної ділянки – у разі оренди земельної ділянки, що перебуває у державній або комунальній власності, у кількості примірників на один більше, ніж кількість сторін договору;

  8. копія документа, що підтверджує право спадкоємця на земельну ділянку – у разі звернення спадкоємця громадянина України, щодо якого прийнято рішення про передачу безоплатно у приватну власність земельної ділянки відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 р. «Про приватизацію земельних ділянок» рішення суду – у разі здійснення державної реєстрації на підставі рішення суду;

  9. копії документів, що підтверджують оплату за проведення відповідної реєстрації.

Під час подання заяви фізична особа пред’являє паспорт або інший документ, що посвідчує особу, а у разі подання заяви уповноваженою особою – також документ, що підтверджує її повноваження діяти від імені такої особи. Документ, що підтверджує повноваження діяти від імені іноземної особи повинен бути легалізований в установленому законодавством порядку.

Вартість послуг, за надання Державним агентством земельних ресурсів та його територіальними органами платних адміністративних послуг, затверджена Постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2011 року №835. Згідно вищевказаної постанови фізичні або юридичні особи, які бажають отримати державний акт, який було надруковано до 05.08.2011р. повинні сплати за державну реєстрацію земельної ділянки та державної реєстрації державного акту на право власності на земельну ділянку 141грн.00 коп.

Ті, державні акти, які було надруковано після 05 серпня 2011 року, тобто з моменту набуття постанови КМУ №835 від 01 серпня 2011 року мають сплатити 195 грн.

На сьогоднішній день управлінням Держкомзему в Житомирському районі, на виконання доручення Уряду здійснюється видача державних актів на право власності в такі прийомні дні:

 

Понеділок

9.30 – 13.00 14.00 – 17.00

Вівторок

14.00-17.00

Середа

9.30 – 13.00 14.00 – 17.00

Четвер

9.30 – 13.00 14.00 – 17.00

Пятниця

9.30 – 13.00 14.00 – 17.00

 Станом, на 14 жовтня 2011 року в управлінні Держкомзему в Житомирському районі знаходиться близько 1500 державних актів, які підготовлені до видачі. В 2011 році в Житомирському районі вже видано 4309 державних актів, з яких 409 починаючи з 05 серпня 2011 року.

Додатково повідомляємо, з метою зменшення черг, Управління Держкомзему рекомендує власникам земельних ділянок, які бажають отримати державні акти можуть звернутись до відповідної сільської, селищної рад і отримати інформацію про вартість послуг з державної реєстрації, здійснити оплату, оформити доручення на представника сільської ради, який отримає державний акт в управлінні Держкомзему в Житомирському районі.

 

 

Заступник начальника управління
Держкомзему в Житомирському районі М.В.Бугайчук

 

 

Ви тут: Головна Про район Земельні відносини