ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!

Відповідно до Протоколу №3  позачергового засідання  обласної комісії  з питань  техногенно – екологічної безпеки  та надзвичайних ситуацій  Житомирської обласної державної адміністрації

прийом громадян   в період  надзвичайної ситуації  Житомирським районним відділом обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України  в Житомирській області

буде проводитись  в телефонному режимі  та шляхом  дистаційного обслуговування

ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ! Наразі, більшість питань можна вирішити без особистих візитів до сервісного центру, скориставшись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України, зокрема:

подати заяву про призначення пенсії та перерахунок проводиться в "один дотик";

отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);

перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»);

провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;

подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстрі застрахованих осіб;

подати звернення (пропозицію тощо);

активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).

З 16.03.2020 року прийом громадян буде проводитись тільки з невідкладних питань:

- оформлення виплати допомоги на поховання;

- призначення пенсії з дня подачі заяви (після трьохмісячного терміну).

Для  вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати до

Житомирського районного відділу обслуговування громадян

(0412) 42 47 48

+380679009460

+380637336299

+380674231428

+380971894374

А також на номери «гарячих» телефонних ліній  Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області

24 - 66 – 98          22 – 87 – 05

Виплата пенсій  проводиться  в плановому режимі