Автоматичне призначення пенсії в дії

Пенсійний фонд України з 1 липня впровадив нову сервісну послугу – автоматичне призначення пенсії.

Послуга надається засобами вебпорталу з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Користувач, який не є пенсіонером та який авторизувався на вебпорталі Фонду за допомогою КЕП:

- заповнює атрибути анкети (заяву; загальні дані; дані документу, що посвідчує особу; адресу проживання та реєстрації; дані щодо обраного способу виплати призначеної пенсії та отримання пенсійного посвідчення); 

- додає скановані копії документів (обов’язкові та ті, які  вважає за необхідне надати) для підтвердження його права на певні доплати та пільги);

- підписує анкету-заяву КЕП та надсилає її до органу Фонду.

Звертаємо увагу! Пенсія призначається автоматично при досягненні пенсійного віку. При цьому немає необхідності додатково звертатись та особисто відвідувати органи Пенсійного фонду.

Сервіс дозволяє надати всю необхідну для призначення пенсії інформацію завчасно  та провести перевірку наявних у Пенсійному фонді даних.

За результатами опрацювання анкети – заяви користувач отримає інформацію про автоматичне призначення пенсії, дату такого призначення та розмір пенсії за допомогою СМС повідомлення, засобами вебпорталу та через мобільний додаток.

 

Довідково: З початку роботи е – сервісу, заяви для призначення пенсій в автоматичному режимі подали 179 мешканців Житомирщини. На підставі поданих анкет – заяв, Головним управлінням Пенсійного фонду України в Житомирській області автоматично призначено пенсії 113 особам.

        Буклет 

Пенсійний фонд України задля убезпечення населення в умовах карантину закликає максимально користуватись послугами дистанційно

Залишаючись вдома, Ви можете отримати всю необхідну інформацію без особистих візитів до сервісних ценртів, скориставшись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua

На вебпорталі електронних послуг Фонду є можливість:

- отримати довідки із підтверджуючим QR-кодом про розмір пенсій, страховий стаж, заробітну плату й сплачені внески;

- подати заяву на призначення пенсій за принципом "одне відвідування", що передбачає подання документів для призначення пенсій виключно                         в електронному вигляді;

- подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб (наприклад, дані паспорту, адреси проживання);

- подати звернення (заяву, скаргу, пропозицію);

- активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).

Крім того, сервіси Пенсійного фонду України:

" Електронна трудова книжка" дає змогу переглянути відомості про трудову діяльність;

- "Пенсійний калькулятор" допоможе зробити прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком

Для полегшення доступу до електронних сервісів вебпорталу створено мобільний додаток "Пенсійний фонд". З мобільних пристроїв (смартфону чи планшету) є можливість подати документи для призначення або перерахунку пенсії, отримати доступ до електронної пенсійної справи, переглядати та отримувати відомості про сплачені страхові внески, набутий страховий стаж.

УВАГА! Для доступу до вищезазначеного спектру послуг потрібно зареєструватись на вебпорталі за допомогою  кваліфікованого електронного підпису. Для цього, обравши на вебпорталі Пенсійного фонду функцію "вхід", ви

із запропонованого переліку акредитованих центрів сертифікації ключів, вибираєте свій;

вводите пароль свого електронного кваліфікованого підпису;

успішно користуєтесь послугами.

Для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати

ДО КОНТАКТ-ЦЕНТРУ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

0-800-503-753   (044) 281-08-70   (044) 281-08-71

НА НОМЕРИ «ГАРЯЧИХ» ТЕЛЕФОННИХ ЛІНІЙ

ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ПФУ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

(0412) 24 - 66 – 98        22 – 87 – 05 (для пенсіонерів силових структур)

Пенсійний фонд ще раз закликає залишатись вдома та не ризикувати своїм здоров'ям та життям.  Бережіть себе – збережете Україну!

 

 

Про підвищення пенсій з 1 квітня 2020 року особам, яким виповнилося 80 років і більше

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Житомирській області, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 01.04.2020 №251 "Деякі питання підвищення пенсійних виплат та надання соціальної підтримки окремим категоріям населення у 2020 році" з 1 квітня 2020 року пенсіонерам, яким виповнилося 80 років і більше, у яких щомісячний розмір пенсійних виплат з урахуванням надбавок, підвищень, додаткових пенсій, цільової грошової допомоги, сум індексації, інших доплат до пенсій, не перевищує розміру середньої заробітної плати за 2019 рік – 9 205 гривень, встановлено щомісячну компенсаційну виплату до пенсії в розмірі до 500 гривень.
Тим пенсіонерам, кому 80 років виповниться після 1 квітня 2020 року, щомісячна компенсація буде встановлюватись з дати досягнення такого віку.
Пенсіонерам віком старше 80 років, які мають страховий стаж не менше 25 років чоловіки або 20 років жінки, розмір пенсії встановлено не нижче 2 600 гривень.
Компенсаційну виплату встановлено 48866 пенсіонерам віком 80 років і старше. В середньому пенсії даної категорії зросли на 528 грн.
Зокрема, підвищення в розмірі 500 грн отримали 40,9 тис. осіб віком 80 років і старше, понад 500 грн. – 7,8 тис. осіб, до 500 грн. - 201 особа.
Виплату перерахованих пенсій, компенсацій, грошової допомоги даній категорії громадян розпочато з 7 квітня поточного року.
Пенсіонери, дата виплати пенсій яких встановлена 4-6 число, отримують доплату додатковими відомостями.
На підвищення зазначених пенсійних виплат додатково спрямовано 25,8 млн грн.

Про виплату одноразової грошової допомоги у сумі 1 000 гривень

Також Пенсійному фонду України доручено у квітні 2020 року забезпечити проведення виплати одноразової грошової допомоги у сумі 1 000 гривень пенсіонерам, пенсійна виплата яких, з урахуванням надбавок, підвищень, додаткових пенсій, цільової грошової допомоги, сум індексації пенсії, інших доплат до пенсій, встановлених законодавством, не перевищує 5 000 гривень.
Кошти будуть зараховані автоматично, без звернень пенсіонерів. Виплату буде розпочато після виділення коштів з Державного бюджету. Гроші на особисті банківські картки зарахують невідкладно. АТ «Укрпошта» забезпечить доставку коштів пенсіонерам додому протягом 5 днів.

Про індексацію пенсій у 2020 році

Крім того, на виконання вищезазначеної постанови з 1 травня 2020 року буде проведена індексація пенсій.
У 2020 році перерахунок пенсій проводиться із застосуванням коефіцієнта збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, який враховується для обчислення пенсії, в розмірі 1,11.
У разі, коли розмір підвищення в результаті перерахунку пенсії не досягне 100 гривень буде встановлена доплата до пенсії в сумі, що не вистачає до зазначеного розміру, яка враховується під час подальших перерахунків пенсії.
Установлено, що з 1 травня 2020 року розмір пенсійної виплати після перерахунку для пенсіонерів, які мають страховий стаж не менше 35 років для чоловіків та 30 років для жінок, не може бути нижче 2 100 гривень.

ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!

Відповідно до Протоколу №3  позачергового засідання  обласної комісії  з питань  техногенно – екологічної безпеки  та надзвичайних ситуацій  Житомирської обласної державної адміністрації

прийом громадян   в період  надзвичайної ситуації  Житомирським районним відділом обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України  в Житомирській області

буде проводитись  в телефонному режимі  та шляхом  дистаційного обслуговування

ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ! Наразі, більшість питань можна вирішити без особистих візитів до сервісного центру, скориставшись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України, зокрема:

подати заяву про призначення пенсії та перерахунок проводиться в "один дотик";

отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);

перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»);

провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;

подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстрі застрахованих осіб;

подати звернення (пропозицію тощо);

активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).

З 16.03.2020 року прийом громадян буде проводитись тільки з невідкладних питань:

- оформлення виплати допомоги на поховання;

- призначення пенсії з дня подачі заяви (після трьохмісячного терміну).

Для  вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати до

Житомирського районного відділу обслуговування громадян

(0412) 42 47 48

+380679009460

+380637336299

+380674231428

+380971894374

А також на номери «гарячих» телефонних ліній  Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області

24 - 66 – 98          22 – 87 – 05

Виплата пенсій  проводиться  в плановому режимі

Виправлення помилок в Реєстрі застрахованих осіб

Виправлення помилок в Реєстрі застрахованих осіб

Заробітна плата, яка виплачується «у конвертах», - це тимчасове благо.

Заробітна плата – це невід’ємне право кожного громадянина України, визнане Конституцією. Наймаючись на роботу, громадяни мають пам’ятати, що заробітна плата, яка виплачується «у конвертах», - це тимчасове благо, яке має негативні наслідки для працівника. Перш за все, це – ризик залишитися без права на отримання соціальних пільг та виплат, гарантованих державою, особливо при нарахуванні пенсії та здійсненні перерахунків пенсій у подальшому. Людина, яка працює неофіційно, при отриманні травми не може розраховувати на виплату їй лікарняних та інших обов’язкових виплат.

Усна домовленість жодним чином не фіксується юридично, працівник не має жодних доказів на підтвердження дісного розміру своєї заробітної плати та трудового стажу. Дуже важливо, щоб громадяни усвідомили, що їх згода отримувати зарплату «в конвертах» позбавляє їх соціального захисту. Адже пенсію вoни матимуть тільки з офіційно нарахованої суми заробітної плати.

Законом України «Про загальнообовязкове державне пенсійне страхування» передбачено, що страховий стаж – це період, протягом якого особа підлягає загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок – 918,06 грн. Тобто, якщо працівнику нарахована заробітна плата не менша законодавчо встановленого мінімального рівня (з 01.01.2019 ця сума становить 4173 грн) і з неї сплачено страхові внески, то такий місяць повністю враховується для обчислення пенсії.

Тільки офіційно оформлений найманий працівник може почуватися соціально захищеним, а бюджет Пенсійного фонду матиме стабільні надходження для своєчасного фінансування пенсійних виплат.

Отже, варто вже зараз відстоювати свої конституційні права – вимагати від роботодавців офіційного оформлення трудових відносин.

Надання електронних послуг Пенсійним фондом України

Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України-сучасний спосіб надання інформації, дистанційного обслуговування громадян за допомогою електронних сервісів.

Веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально. Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних. У відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного забезпечення, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо.

Електронні послуги, які може отримати користувач на порталі після відповідної реєстрації:

- отримання інформації про страховий стаж, нараховану заробітну плату та сплачені страхові внески;

- переглянути дані власної пенсійної справи;

- сформувати запити на попередню підготовку документів;

- подати скаргу;

- записатися на прийом до фахівців Фонду.

На порталі функціонує кабінет страхувальника (роботодавця), в якому для працедавця доступна інформація щодо забезпечення соціальних прав його працівників. У кабінеті також містяться відомості щодо звітності по сплаті єдиного соціального внеску. Зокрема, роботодавець може бачити зауваження до його звітів та рекомендації усунення неточностей.

Ще одна функція, яка стає доступною для роботодавців у його кабінеті-можливість отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівників (лікарняні). До цього часу первинні дані для розрахунку (страховий стаж та розмір заробітної плати) надавали самі працівники. Тепер процедура отримання необхідних відомостей значно спрощується.

Пенсійний фонд України запровадив СМС-інформування для застрахованих осіб та пенсіонерів. Також через Веб-портал електронних послуг стало можливим отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом. Для реєстрації на Веб-порталі необхідно звернутися до територіального органу Пенсійного фонду України та оформити заяву. Також можна зареєструватися за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП) не виходячи з дому на персональному комп’ютері в мережі Інтернет (http://portal.pfu.gov.ua).

Начальник відділу адміністрування,

супроводження інформаційних систем,

електронних реєстрів та захисту інформації                       І. БАРАНОВА

Виправлення помилок в Реєстрі застрахованих осіб у разі невідображення "лікарняних" у звіті про ЄСВ

Завантажити

Онлайн-послуги Пенсійного фонду України для громадян

         За розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25 червня 2012 року № 401 було ухвалено урядове рішення про створення з 1 жовтня 2012 року Веб-порталу електронних послуг Пенсійного Фонду України для зручності громадян щодо отримання онлайн-послуг за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП).

Через Веб-портал Пенсійного Фонду України можна отримати такі електронні документи:

-         довідку про доходи пенсіонера (загальний розмір призначеної пенсії);

-         довідку про доходи пенсіонера для призначення субсидій, що містить дані про розмір пенсії без урахування видів виплати;

-         індивідуальні відомості про застраховану особу (форма ОК-5), що містить інформацію про страховий стаж, заробітну плату та сплату страхових внесків страхувальниками;

-         витяг з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, що містить дані про статус застрахованої особи/отримувача страхової виплати; дані про набутий страховий стаж; відомості щодо нарахованої заробітної плати, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу; відомості про особливі умови праці, про суми добровільних внесків; дані пенсійної справи; відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування.

         Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

Процедура реєстрації максимально спрощена та передбачає два способи: особисто надати заяву до територіального органу Пенсійного фонду, маючи при собі паспорт та ідентифікаційний код, або здійснити онлайн-реєстрацію за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП).

У перший спосіб, отримавши розписку про одержання заяви та реєстраційний код, для реєстрації на Веб-порталі Пенсійного Фонду України за адресою  www.portal.pfy.gov.ua, вибрати пункт меню „Реєстрація” у закладці „Реєстрація на заявою” та заповнити реєстраційну форму, зазначивши логін та пароль.

На Вашу електронну адресу надійде лист для підтвердження реєстрації, а вже після підтвердження отримаєте повідомлення з веб-порталу про успішне закінчення реєстрації.      

  Другий спосіб реєстрації передбачає наявність ключа ЕЦП. 

Послуги електронно-цифрового підпису надає представництво Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового Департаменту державної податкової служби за адресою www.cskidd.gov.ua.

Після отримання ключа ЕЦП – вибрати пункт меню „Вхід” у закладці „За ЕЦП”.

За наявності електронного пенсійного посвідчення (ЕПП) та PIN-коду, встановленого при отриманні ЕПП у територіальному органі Пенсійного фонду України, – вибрати пункт меню „Вхід” у закладці „За ЕПП”.

Запроваджено онлайн-сервіс із надання електронних документів з підтвердженням QR-кодом. 

Вищезазначені електронні документи, які можна отримати через Веб-портал Пенсійного Фонду України, дійсні для оформлення субсидій, документів у центрах надання адміністративних послуг, посольствах, консульських та банківських установах, органах фіскальної та виконавчої служб, територіальних органах міграційної служби, тощо.

Перевірити достовірність видачі електронних документів з QR-кодом можна через Веб-портал Пенсійного фонду України у розділі «Верифікація виданих документів» за посиланням :

http://portal.pfu.gov.ua/sidebar/Templates/DocConfirm

Електронний документ з QR-кодом, підписаний електронним цифровим підписом Пенсійного фонду України, згідно з чинним законодавством, є аналогом паперового документа, підписаного відповідальною особою в органах Фонду.

Інструкція з отримання довідок з QR-кодом від Пенсійного фонду України:

 http://www.pfu.gov.ua/instruktsiyi/yak-otrymaty-dovidku-z-qr-kodom-vid-pensijnogo-fondu-ukrayiny/

          Запроваджено онлайн-сервіс для громадян    СМС-інформування.

За допомогою СМС-повідомлень Пенсійний фонд інформуватиме пенсіонерів про призначення та перерахунок пенсій, а застрахованих осіб - про сплату за них єдиного соціального внеску та розмір їхнього страхового стажу.

         Для одержання послуги СМС-інформування необхідно надати відповідні контактні дані мобільного зв’язку та згоду на отримання СМС-повідомлень, звернувшись до територіального огргану Пенсійного фонду України, а особи, які користуються послугами Веб-порталу за допомогою ЕЦП, безпосередньо на порталі.

           Користуючись електронним сервісом Пенсійного фонду України, кожна особа матиме доступ до даних, що містяться в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування та володіти інформацією щодо пенсійного забезпечення та сплачених страхових внесків.

Начальник відділу адміністрування,
супроводження інформаційних
систем, електронних реєстрів
та захисту інформації       (підпис існує)      І. БАРАНОВА

Ви тут: Головна Пенсійний фонд інформує