Новини

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСНОГО ВІДБОРУ НА ЗАМІЩЕННЯ ПОСАДИ ДИРЕКТОРА МИРОЛЮБІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІ СТУПЕНІВ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСНОГО ВІДБОРУ НА ЗАМІЩЕННЯ ПОСАДИ ДИРЕКТОРА МИРОЛЮБІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІ СТУПЕНІВ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Житомирська районна рада оголошує конкурс на заміщення посади директора Миролюбівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Житомирського району Житомирської області.
      Конкурс проводиться відповідно до Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти та закладу позашкільної освіти, що належать до спільної власності територіальних громад сіл та селищ Житомирського району, затвердженого рішенням вісімнадцятої сесії районної ради 7 скликання від 01.06.2018 року №622 «Про затвердження Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти та закладу позашкільної освіти, що належать до спільної власності територіальних громад сіл та селищ Житомирського району».
Повне найменування навчального закладу: Миролюбівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Житомирського району Житомирської області.
Скорочена назва: Миролюбівська ЗОШ І-ІІ ступенів.
Місце знаходження навчального закладу: 12453, Житомирська обл. Житомирський район, с. Миролюбівка, вул. Петровського,4.
Найменування посади: директор Миролюбівської загальнооствіньої школи І-ІІ ступенів Житомирського району Житомирської області.
Умови оплати праці: відповідно до вимог наказу Міністерства освіти і науки України «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» від 26.09.2005 № 557, постанови Кабінету Міністрів України «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» від 30.08.2002 № 1298, Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти України від 15.04.1993 № 102.
     Призначення керівника закладу освіти здійснюється засновником - Житомирською районною радою (далі – засновник) строком на шість років, а для особи, яка призначається на посаду керівника закладу загальної середньої освіти та закладу позашкільної освіти вперше – строком на два роки. Призначення керівника закладу освіти здійснюється за результатами конкурсного відбору, що проводиться відповідно до цього Положення та на підставі рішення районної ради про призначення керівника, шляхом укладення контракту Уповноваженим органом управління, яким є відділ освіти Житомирської райдержадміністрації.
Керівником закладу освіти може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою та має вищу педагогічну освіту на рівні спеціаліста або магістра, стаж педагогічної роботи не менше трьох років, високі моральні якості та стан здоров'я, що дозволяє виконувати професійні обов'язки.
Для участі у конкурсі кандидат у визначений термін подає такі документи:
1) заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
2) автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
3) особовий листок по обліку кадрів та кольорове фото розміром 3*4;
4) копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; 5) копію документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста);
6) копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;
7) довідку про відсутність судимості;
8) довідку про стан здоров'я, що дозволяє виконувати професійні обов'язки або копію медичної книжки;
9) програму розвитку закладу на 2 та 6 років;
10) мотиваційний лист довільної форми;
11) письмову згоду на обробку інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Особа може подавати інші документи та інформацію про себе щодо освіти, досвіду роботи, професійного рівня, моральної якості тощо.
Оригінали паспорту, ідентифікаційного коду та диплому про освіту пред'являються кандидатами при поданні документів.
Особа, яка подає документи несе персональну відповідальність за достовірність поданих документів та інформації.
Особи, які не відповідають кваліфікаційним вимогам, а також ті, які не подали повного пакету документів, до конкурсного відбору не допускаються. Визначені у цьому пункті документи подають особисто (або подає уповноважена згідно з довіреністю особа) до конкурсної комісії протягом 21 дня з дати оприлюднення оголошення про проведення конкурсу.
Кінцевий термін подання документів: 16 липня 2018 року до 18:00 год.
Місце подання документів: 10003, м.Житомир, вул. Л.Українки, 1, ІІІ поверх, приймальня відділу освіти.
Дата, місце початку проведення конкурсного відбору: 10003, м.Житомир, вул. Л.Українки, 1, 26 липня 2018 року о 10:00 год.
Конкурсний відбір переможця конкурсу здійснюється за результатами:
1) перевірки на знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти, зокрема Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти, а також Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 року № 988-р; 2) перевірки професійних компетентностей, що відбувається шляхом письмового вирішення ситуаційного завдання;
3) публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії щодо проведеної презентації.
Форма перевірки знання законодавства: письмове тестування.
Перелік питань зразок ситуаційного завдання та критерії оцінювання тестувань і завдань визначені Положенням про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти та закладу позашкільної освіти, що належать до спільної власності територіальних громад сіл та селищ Житомирського району, що затверджений рішенням вісімнадцятої сесії районної ради 7 скликання від 01.06.2018 року №622 «Про затвердження Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти та закладу позашкільної освіти, що належать до спільної власності територіальних громад сіл та селищ Житомирського району».
Особа, яка уповноважена надавати інформацію про конкурс та приймати документи для участі у конкурсі: начальник відділу освіти Житомирської райдержадміністрації Давиденко Світлана Олександрівна, 10003, м.Житомир, вул. Л.Українки, 1, ІІІ поверх, приймальня відділу освіти. E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. . Телефон для довідок: (0412) 42-46-90.

Ви тут: Головна Новини ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСНОГО ВІДБОРУ НА ЗАМІЩЕННЯ ПОСАДИ ДИРЕКТОРА МИРОЛЮБІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІ СТУПЕНІВ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ