-
Створено: 16 жовтня 2013
-
Останнє оновлення: 29 січня 2019
-
Дата публікації 16 жовтня 2013
-
Перегляди: 4381
Метою проекту «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту» є створення для клієнтів оптимальних умов доступу до адміністративних послуг з максимальною прозорістю та легкістю отримання результату.
Перелік адміністративних послуг, що вже надаються в Житомирському районі:
- Надання висновків щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, меліоративних, шляхових, земляних робіт на памятках місцевого значення, історико – культурних територіях, в історичних ареалах населених місць, а також програм та проектів, реалізація яких може позначитися на стані об’єктів культурної спадщини.
- Призначення та надання громадянам щомісячної адресної безготівкової субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, а також один раз на рік готівкової субсидії на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.
- Надання висновків щодо відведення земельних ділянок, у тому числі тих, що призначаються для сільськогосподарських потреб, погодження зміни власника, землекористувача.
- Надання висновків щодо відчуження або передачі пам’яток місцевого значення їхнім власникам чи уповноваженим ними органами іншим особам у володіння, користування чи управління.
- Надання погоджень на розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках історії та архітектури місцевого значення, в межах зон охорони таких пам’яток.
- Видача архівних довідок, копій, витягів з документів Національного архівного фонду, що зберігаються в архівному відділі міської ради.
- Видача архівних довідок, копій, витягів з документів з особового складу ліквідованих підприємств, що зберігаються в архівному відділі міської ради.
- Призначення субсидій на житлово-комунальні послуги та на придбання скрапленого газу, твердого та пічного побутового (рідкого) палива.
- Видача довідки про доходи (розмір пенсії).
- Проставлення апостилю на офіційних документах.
- Державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем.
- Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
- Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем.
- Державна реєстрація юридичної особи.
- Державна реєстрація припинення юридичної особи.
- Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи.
- Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про зміни до відомостей про юридичну особу, яка міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та не пов’язані із змінами, що вносяться до установчих документів юридичної особи.
- Видача довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Для отримання більш детальної інформації щодо надання адміністративних послуг та переліку необхідних для цього документів, звертайтесь до найближчого відділення УДППЗ «Укрпошта».