Адміністративні послуги: спрощенний доступ через пошту

      Метою проекту «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту» є створення для клієнтів оптимальних умов доступу до адміністративних послуг з максимальною прозорістю та легкістю отримання результату.

     Перелік адміністративних послуг, що вже надаються в Житомирському районі:

  1. Надання висновків щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, меліоративних, шляхових, земляних робіт на памятках місцевого значення, історико – культурних територіях, в історичних ареалах населених місць, а також програм та проектів, реалізація яких може позначитися на стані об’єктів культурної спадщини.
  2. Призначення та надання громадянам щомісячної адресної безготівкової субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, а також один раз на рік готівкової субсидії на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.
  3. Надання висновків щодо відведення земельних ділянок, у тому числі тих, що призначаються для сільськогосподарських потреб, погодження зміни власника, землекористувача.
  4. Надання висновків щодо відчуження або передачі пам’яток місцевого значення їхнім власникам чи уповноваженим ними органами іншим особам у володіння, користування чи управління.
  5. Надання погоджень на розміщення зовнішньої реклами на памятках історії та архітектури місцевого значення, в межах зон охорони таких памяток.
  6.  Видача архівних довідок, копій, витягів з документів Національного архівного фонду, що зберігаються в архівному відділі міської ради.
  7. Видача архівних довідок, копій, витягів з документів з особового складу ліквідованих підприємств, що зберігаються в архівному відділі міської ради.
  8. Призначення субсидій на житлово-комунальні послуги та  на придбання скрапленого газу, твердого та пічного побутового (рідкого) палива.
  9. Видача довідки про доходи (розмір пенсії).
  10.  Проставлення апостилю на офіційних документах.
  11.  Державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем.
  12. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
  13.  Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем.
  14. Державна реєстрація юридичної особи.
  15. Державна реєстрація припинення юридичної особи.
  16. Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи.
  17. Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про зміни до відомостей про юридичну особу, яка міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та не пов’язані із змінами, що вносяться до установчих документів юридичної особи.
  18. Видача довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

 Для отримання більш детальної інформації щодо надання адміністративних послуг та переліку необхідних для цього документів, звертайтесь до найближчого відділення УДППЗ «Укрпошта».

Ви тут: Головна Адміністративні послуги УДППЗ "Укрпошта"