Новини

Продовжували свою роботу постійні депутатські комісії у ході підготовки до 35-й сесії 6-го скликання районної ради.

iP9107370
IMG 3173i
iIMG 3162

 Було проведене спільне засідання постійних комісій з питань законності, правопорядку і прав людини та з питань депутатської етики, забезпечення діяльності депутатів та місцевого самоврядування.
Щодо проекту змін до Програми забезпечення відкритості в діяльності Житомирської районної ради та Житомирської райдержадміністрації на 2015-2017 роки, про внесення змін до Регламенту роботи районної ради 6 скликання, про внесення змін до Положення про постійні комісії районної ради поінформувала начальник організаційного відділу виконавчого апарату районної ради Т. М. Подорожна.
На розгляд та затвердження районної ради винесені питання про зміни до Програми забезпечення відкритості в діяльності Житомирської районної ради та Житомирської РДА стосовно завдань бюджетної програми у пункті про нагородження, який доповнений відомостями про нагородження відзнакою Житомирської районної ради «Честь і слава Житомирського району». Зазнають змін пункти 9, 10, 11, які стосуються ресурсного забезпечення Програми. Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів районного бюджету, орієнтовний обсяг яких на 3 роки – 1846,5 тис. гривень. Головними розпорядниками коштів, спрямованих на фінансування Програми, є районна рада та РДА.
Пропонується внести зміни до регламенту роботи районної ради 6 скликання про те, що для самостійного публічного оголошення про конфлікт інтересів голові, заступнику голови районної ради, депутатам районної ради надається слово з місця без запису на виступ. Також члени комісій рекомендували сесії районної ради внести зміни до Положення про постійні комісії районної ради доповнити підрозділ «З питань депутатської етики...» пунктом: «20. Здійснює контроль за дотриманням вимог частини першої статті 59-1 «Конфлікт інтересів» Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», надає зазначеним у ній особам консультації та роз'яснення щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, поводження з майном, що може бути неправомірною вигодою та подарунками».
Члени двох комісій обговорили також офіційне прохання депутатів Брусилівської районної ради про підтримку Звернення щодо зарахування акцизного податку до районного бюджету та вирішили винести його на розгляд сесії.
Про те, як на сьогодні відредаговано на звернення депутатів районної ради, повідомила голова постійної комісії з питань депутатської етики О. А. Вербило. На звернення до ВР України, Кабінету Міністрів України після розгляду звернення Брусилівської районної ради щодо тарифів на газ для сільського населення рішенням 34-ї сесії районної ради від 23 червня 2015 року надійшла відповідь від НКРЕКП. Національна комісія надала детальні роз'яснення, зміст яких звівся до констатації: існуючий на сьогодні механізм формування роздрібних цін на природний газ є однаковим для споживачів по всій території України, в т. ч. й для населення, яке проживає в сільській місцевості.
Рішенням тієї ж 34-ї сесії районної ради було направлено звернення до прокуратури Житомирської області, Держземагентства України та голови Житомирської ОДА «Про розгляд відповіді Головного управління Держземагентства у Житомирській області на звернення постійної комісії районної ради» (щодо Лауса О. С.). Йдеться про відмову зазначеному вище громадянину у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою. Роз'яснюючи підстави для відмови, названі служби пропонують повторно звернутися до Головного управління з клопотанням або звернутися до суду за захистом своїх прав.
У відповідях суб'єктів розгляду на звернення депутатів до правоохоронних органів щодо Маліновського В. С., управління Державної служби охорони при УМВС України в Житомирській області повідомило, що за результатами вивчення зібраних матеріалів в діях працівників міліції не встановлено достатніх даних, які б свідчили про наявність кримінального правопорушення та не вбачається підстав для внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань.
На звернення щодо надання земельних ділянок на території Житомирського району учасникам АТО Головне управління Держгеокадастру у Житомирській області надало відповідь, що протягом 2014-2015 років Головним управлінням прийнято 101 наказ про затвердження документації із землеустрою та передачу у власність учасникам АТО земельних ділянок для ведення садівництва загальною площею 11,4346 га та 1 наказ про передачу у власність земельної ділянки площею 0,38 га для ведення особистого селянського господарства. Вільні земельні ділянки, заплановані для відведення учасникам АТО, є на території Луківської сільської ради з цільовим призначенням для ведення садівництва, та на території Новогуйвинської селищної ради з цільовим призначенням для індивідуального дачного будівництва.
Останнім пунктом порядку денного спільного засідання комісій була інформація про стан використання коштів, спрямованих на оздоровлення дітей. Всі розглянуті питання були взяті до відома та направлені на розгляд на пленарному засіданні районної ради.

------------------------------------------

Засідання постійної комісії районної ради з питань промисловості, будівництва, транспорту, зв'язку та житлово-комунального господарства 9 вересня 2015 року носило консультативний характер, оскільки не були присутніми у достатній кількості для кворуму члени комісії.
Однак голова комісії П. В. Кур'ята, присутні на засіданні голова районної ради Т. М. Парфентієва та голова РДА А. М. Михайлов, прибулі члени комісії заслухали та обговорили питання порядку денного.
Начальник відділу житлово-комунального господарства та цивільного захисту населення Є. Є. Гуленко ознайомила з проектом районної Програми створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їхніх наслідків у Житомирському районі на 2015-2019 роки. Програма спрямована на створення матеріального резерву для забезпечення безпечних умов проживання населення, захист матеріальних, культурних цінносте та довкілля, проведення аварійно-рятувальних та будь-яких невідкладних робіт. Фінансове забезпечення Програми має передбачатися у місцевих бюджетах з урахуванням реальних можливостей, та з інших не заборонених законодавством джерел. Також начальник відділу ЖКГ райдержадміністрації запропонувала до розгляду комісії проект Програми, яка буде спрямована на створення умов для запровадження ефективних видів використання енергетичних ресурсів, на 2015-2019 рр. У Програмі, розробленій житлово-комунальним відділом, передбачений механізм компенсації населенню матеріальних коштів на запровадження таких заходів, перш за все пільговим категоріям населення. Попередньо прогнозована сума – 30 тис. грн. на рік, деталі та зміни у програму можуть вноситися у ході її виконання.
Друге питання порядку денного – відповідь на звернення депутатів Брусилівської районної ради до ВР України, Кабінету Міністрів України щодо зарахування акцизного податку до районного бюджету з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизними товарами. Малося на увазі, що лише окремі сільські, селищні ради, на території яких знаходяться АЗС, мають суттєве перевиконання бюджету завдяки цьому податку. Члени комісії – депутати нашого району, не рекомендували до розгляду на сесії даного звернення, тому що воно датоване ще 26 червня поточного року, і є дещо застарілим у світлі останніх рішень здійснення державної політики з децентралізації, а отже не має перспективи.
Щодо відповідей на звернення депутатів Житомирської районної ради 6 скликання поінформував голова постійної комісії.
Інформацію про стан використання коштів, спрямованих на оздоровлення дітей, надала головний спеціаліст відділу у справах сім'ї, молоді і спорту РДА І. К. Лимар. Станом на 9 вересня 2015 року за рахунок обласного та районного бюджетів оздоровлено у літній період 313 дітей з Житомирського району, серед них 62 дітей-сиріт, 21 – дітей-інвалідів, дітей учасників АТО – 55, переселенців – 12, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей 132, з тих, хто перебуває на диспансерному обліку – 20 дітей, обдарованих та талановитих дітей – 11. Реалізовані кошти з районного та обласного бюджетів у розмірі 364,20 тис. грн. Житомирський район цього річ має гарні показники з виконання цільової Програми з оздоровлення дітей, прийнятій у 2012 році, він займає 4 місце після м. Житомира, Коростенського та Новоград-Волинського районів. За позабюджетні кошти, за рахунок благодійних організацій, з району оздоровлено 15 дітей, та 200 дітей пільгових категорій, в тому числі і за кордоном.